ای-سوال دوازده ساله شد1. (مشاهده اطلاعیه) clear
کتاب جامع آزمون استخدامی بانک 2. (مشاهده و خرید)
2
notifications_none

سوالات استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز

سوالات استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز

نمونه سوالات استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز از دیگر منابع و سوالات استخدامی می باشد که ای سوال برای آمادگی داوطلبانی که می خواهند در آزمون استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز شرکت کنند مهیا و آماده دانلود نموده است.

این منابع به جرات کامل ترین و بهترین انتخاب داوطلبان عزیز است. محتویات و خصوصیات این مجموعه موجب می شود که داوطلبانی که از این سوالات برای آمادگی علمی خود استفاده می کنند بتوانند به خوبی ضمن آشنایی با نمونه سوالات آمادگی علمی خود را نیز تا حد ممکن ارتقاء دهند.

محتویات بسته سوالات بیمارستان بین الملی تبریز

– نمونه سوالات استخدامی درس آمار با پاسخنامه (563 سوال)

– نمونه سوالات درس زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه (639 سوال)

– نمونه سوالات کامپیوتر به همراه پاسخنامه (431 سوال)

– نمونه سوالات هوش (590 سوال)

 

*** هدیه ویژه ای – سوال ***

 

– جزوه 80 صفحه ای بیماری شناسی

– جزوات عمومی تمامی دروس ذکر شده در بخش سوالات

محتویات مجموعه سوالات استخدامی بیمارستان ولیعصر تبریز

سوالات استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز

نمونه سوالات استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز عنوان مجموعه ای است که پس از دانلود تهیه خواهید نمود. لازم به ذکر است تمامی سوالات این مجموعه دارای جواب های کاملا تشریحی می باشند و مطالعه این مجموعه می تواند به طور کامل شما را بی نیاز از مطالعه هر گونه نمونه سوالات مشابه نماید.

جزوات موجود در مجموعه بیمارستان تبریز

  • جزوه 80 صفحه ای بیماری شناسی
  • جزوات دروس عمومی ویژه آزمون استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز

آشنایی با بیمارستان بین المللی تبریز

بیمارستان ولیعصر تبریز یا بیمارستان بین‌المللی تبریز، یک بیمارستان خصوصی در شهر تبریز است. این بیمارستان با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب به عنوان بزرگترین بیمارستان خصوصی ایران شناخته می‌شود. برای احداث این بیمارستان حدود ۱۲۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده است. سهامداران این مجموعه را ۱۳۰ متخصص و فوق تخصص پزشکی تشکیل می‌دهند. شهرام دبیری اسکویی، سهامدار اصلی و رئیس این بیمارستان است.

کار ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۸۲ آغاز شده بود؛ اما تا سال ۱۳۸۵ به صورت نیمه کاره رها شد تا این که در این سال توسط «شرکت پزشکان ولیعصر تبریز» در یک مزایده عمومی از شرکت بیمارستانی بانک‌های کشور در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع با زیر بنای ۴۶ هزار مترمربع خریداری شد. پس از خریداری بیمارستان، نقشه‌های آن به روز شد و بخش‌هایی چون آمفی تئاتر، بخش‌های مهم درمانی، پارکینگ و مرکز سرطان به آن اضافه شد. از سال‌های ۸۷ کارهای ساختمانی بیمارستان آغاز شد و در سال ۹۱ بخش سرطان به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست این بیمارستان با ظرفیت ۹۰ تخت خواب در ۱ اسفند ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. این بیمارستان در اواخر سال ۱۳۹۵ به «بیمارستان ولیعصر تبریز» تغییر نام یافت.

منبع : ویکی پدیای فارسیآشنایی با بیمارستان بین المللی تبریز

آمادگی برای آزمون استخدامی بیمارستان تبریز

مطمئنا آمادگی علمی برای آزمون استخدامی بیمارستان بین المللی تبریز یا همان بیمارستان ولیعصر با مطالعه نمونه سوالات و درس نامه های کلیدی و استاندارد ممکن خواهد شد. این سوالات و درس نامه ها توسط ای سوال تهیه و منتشر شده است تا شما خوبان بتوانید با استفاده از آنها به بالاترین آمادگی ممکن جهت حضور قدرتمندانه در این رقابت علمی دست یابید

سفارش منابع استخدامی بیمارستان تبریز

امید داریم تلاش و اندیشه ای سوال جهت ارائه کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی بیمارستان ولیعصر تبریز بتواند ضمن آشنایی شما با نمونه سوالات مهم و احتمالی با کاهش حداکثری استرس به خوبی شما را آماده آزمون نموده تا موفقیت مورد نظر خود را جشن بگیرید. شما خوبان می توانید از طریق لینک زیر مجموعه مورد نظر را دانلود نمائید.
85000 تومان – سفارش و دانلود آنی

 

سوالات استخدامی بیمارستان ولیعصر تبریز

سوالات متداول خریداران

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”مجموعه سوالات استخدامی بیمارستان ولیعصر تبریز شامل چه می باشد ؟” answer-0=”این مجموعه شامل سوالات اصلی دروس عمومی و تخصصی به همراه درس نامه می باشد.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”این مجموعه برای چه آزمون هایی مناسب است ؟” answer-1=”این بسته برای آزمون های استخدامی تمامی مشاغل در بیمارستان بین المللی یا ولیعصر تبریز مناسب است.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 50تخفیف
57500 تومان
115000 تومان
content_copy 595 مگابایت
15831
95000 تومان
content_copy 580 مگابایت
880