ای-سوال دوازده ساله شد (مشاهده اطلاعیه) clear
1
notifications_none

سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور

سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی

سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور یکی از مهم ترین دروس حیطه اختصاصی در آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور می باشد که امروز ای سوال قصد دارد تا با ارائه آن داوطلبان آزمون سال 1403 را به طور کامل از گشت و گذار برای دانلود منابع مشابه بی نیاز نماید. امید داریم با دانلود و مطالعه این منابع ارزشمند بتوانید به طور کامل خود را آماده آزمون جدید نمائید. در ادامه با تشریح این بخش از منابع و سوالات استخدامی سازمان بازرسی کشور با ما همراه شوید.

سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی

 ××× ویژه آزمون استخدامی جدید 1403 ×××

درباره سوالات درس قوانین و مقررات سازمان بازرسی کشوری

درس قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور یکی از مهم ترین دروس در آزمون سال 1403 دستگاههای اجرایی می باشد. این بخش از حیطه اختصاصی و تخصصی در تمامی گرو های دوازده گانه جزو دروسی است که داوطلبان می بایست به آن پاسخ دهند و سهم آن در آزمون کتبی 10 % می باشد.

در ادامه با تشریحی محتویات بسته استخدامی ویژه درس اختصاصی قوانین و مقررات سازمان بازرسی با شما هستیم.


اما محتویات این مجموعه سوالات درس قوانین و مقررات سازمان بازرسی که ای سوال برای دانلود و مطالعه شما آماده نموده است شامل چه مواردی می باشد ؟

سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی کشور

حیطه اختصاصی و تخصصی
تعداد سوال جزوه
قوانین و مقررات سازمان بازرسی 120 عدد 30 صفحه

اصل سوالات اجرایی دستگاههای اجرایی + پاسخ تشریحی

  • دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی که به صورت هدیه به خریداران مجموعه سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی تقدیم می شود که به همراه پاسخ نامه تشریحی قابل دانلود می باشد.

سوالات استخدامی دروس عمومی ( هدیه ای سوال به شما )

  • 276 سوال درس تسلط بر مبانی اسلامی ، انقلابی
  • 400 سوال درس آشنایی با اسناد و قوانین بالادستی
  • 135 سوال درس زبان و ادبیات فارسی
  • 450 سوال درس زبان انگلیسی عمومی
  • 500 سوال درس مبانی هوش و توانمندی های ذهنی
  • 504 سوال درس فناوری اطلاعات

 

تلاش ما در ای سوال همواره بر ارائه کامل ترین منابع آزمون های استخدامی با حفظت کیفیت بوده است. امروز نیز با ارائه یکی از کامل ترین منابع با عنوان سوالات استخدامی قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور همین رویه را دنبال نموده ایم.

ارائه سوالات این درس در کنار دفترچه های فراگیر و سوالات حیطه عمومی کمک می کند تا شما داوطلب گرامی با یک تیر چند نشان بزنید.

نتیجه گیری :

اگر میخواهید در یکی از خوشه های شغلی سازمان بازرسی کل کشور در آزمون استخدامی فراگیر دوازدهم در سال 1403 شرکت کنید پیشنهاد ما انتخاب و دانلود و مطالعه  این بسته سوالات است چرا که هم پاسخ نامه دارد و هم از مهم ترین و پرتکرار ترین سوالات سال های اخیر گلچین شده است. دانلود و مطالعه این مجموعه را به کلیه شما خوبان توصیه می کنیم.

امید داریم با تلاش و جدیت شما و کمک خداوند متعال بتوانید بوسیله این مجموعه ارزشمند آن 10 درصد مهم که مربوط به بخش قوانین و مقررات سازمان بازرسی کشور است را به خوبی پاس نمائید.

59500 تومان – سفارش و دانلود
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 20تخفیف
71600 تومان
89500 تومان
content_copy 710 مگابایت
20128
65000 تومان
content_copy ۵۷۵ مگابایت
175
% 20تخفیف